גיל הדני – השקת אלבום הבכורה "אנשים"

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
גיל הדני - השקת אלבום הבכורה "אנשים"
צילום: גיל הדני



 

גיל הדני אלבום בכורה 

 מופע השקה אקוסטי – ליווי בגיטרות: אוריה הראל

בגיל 55 גיל הדני החליט שזה הדדליין האחרון למימוש חלומות

הגיל משתקף באלבום "אנשים" דרך הטקסטים של הדני..

עבור הדני המוזיקה תמיד הייתה אהבה גדולה ומקור לריגוש, זה היה תחום שהעסיק אותו מאז ומתמיד.

בגיל שש למד במשך תקופה קצרה פסנתר ותמיד אהב לשיר. בגיל עשר קנה את האלבום של יוריה היפ – Demons and Wizards נדהם מהעטיפה ומהמוזיקה ותרגם את המילים, זו הייתה עבורו חוויה מכוננת.

הדני, צלם מקצועי למעלה משלושים שנה, עבד בארץ ובחו"ל. למד עיצוב תעשייתי ותכנן גני הרפתקאות ומתקנים. לפני כשנה החליט הדני להלחין בעצמו טקסטים שכתב בשנתיים האחרונות. הטקסטים עוסקים בתובנות לגבי סגנון חיים בעולם המודרני, החיים בארץ, מערכות יחסים ובו כיוצר ונסיון החיים שהוא מביא. באמצעות הטקסטים, השירה והלחן משתקפים עולמו של הדני ועולמנו שלנו בתובנות ואבחנות ייחודיות, טבולות בהרבה הומור ישיר, בוטה ולא יומרני או שיפוטי.

באלבום "אנשים" משקף הדני ניסיון חיים ועולם פנימי עשיר של מי שנמצא בעולם הזה חמישים וחמש שנים, חווה הורות, מערכות יחסים, הגירה, משברים, הצלחות והישגים. כצלם שמשקיף מהצד ורואה דברים ברזולוציות גבוהות, מעבר למובן מאליו.

זו הייתה מבחינתו נקודת זמן קריטית, היה חשוב לו להשמיע את האמירות את הקול היחודי, בער בו להשמע. וככל שידחה את זה- הסיכוי שזה יצא לפועל יפחת. כנראה שליצירות יש טיימינג משלהם להתגבש.

הלחנים מושפעים מפליי ליסט ענק של אמנים מהארץ ומחו"ל להם הוא האזין לאורך השנים. הפקת האלבום "אנשים" ערכה כחצי שנה. באלבום ארבעה שירים באנגלית ושישה בעברית. הלחנים קבלו השראה בין היתר מרוק שנות השבעים והשמונים ובכדי לשמר את הסאונד החם של תקופה זו, הוחלט להקליט את השירים בטייפ אנלוגי כך שהאלבום נשמע כמו תקליט ויניל.

ליצירה שותף המפיק המוזיקלי ירון בכר, ותיק ועתיר ניסיון כמפיק, מעבד וקלידן אשר עבד עם אמנים מוכרים בינהם, יהודית רביץ, בועז שרעבי, שרון ליפשיץ ועוד.

קרדיטים למשתתפים באלבום: 

מילים, לחן, שירה, עיצוב וצילום: גיל הדני 

תופים: עדן בכר, גיטרה: גבי פולק,  גיטרה בס: זיו הרפז

קלידים והפקה: ירון בכר מיקס ומסטרינג: מורנו מיוזיק

 

 

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע 21:00

 

 

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן