ההבטחות בהופעה אקוסטית – "הבטחתי לך"

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

ההבטחות

 


 

ההבטחות – The Promises
בהופעה אקוסטית
"הבטחתי לך"
ניב עדי וגילי דרומי בדואט רוק-בלוז

שירים מקוריים וקאברים בעיבודים מיוחדים בעברית ובאנגלית

ניב עדי – פסנתר ושירה  גילי דרומי : גיטרות ושירה
דניאל סופרמן – תופים וכלי הקשה,  רועי בן בנימין – בס,   אביגיל ערד – צ'לו

אורחים :  אמיר שלומיאן – פסנתר, אביגיל ארד – צ'לו

 

"בדמיוני כשאתקרב מעט אליך, לראות דמעה שלי, כן דמעה בתוך עינך.
לחוש טיפה של התרגשות בדמיונך אולי תשוט. רק בדמיון אולי. רק בדמיון שלי"

 

השירים שמרכיבים את ההופעה והאלבום שבדרך, נכתבו כדואטים אישה וגבר המתמודדים עם אהבות, פרידות והבטחות – אלו שכולנו שומעים ומשמיעים מגיל קטן ולאורך כל החיים.

ניב עדי
כתב והלחין. מוסיקאי יוצר ויזם הייטק. ניב גדל בבריסל ובפריז, עמוק בתוך המוסיקה הצרפתית –Serge Gainsbourg , Telephone ולהקות רוק מקומיות, אך גם קיבל השראה מלהקות בינלאומיות שהרבה לראות בהופעות חיות באירופה – Led Zeppelin, Cure, David Bowie,Cranberries ,.Portishead

 את השירים הראשונים כתב והקליט בגיל ההתבגרות, כשהבית החם התנפץ, ניב איבד אמא ואחים, ונשאר לבדו עם אבא שהתקשה לתפקד "ילד מנומס מדי מסתכל על אבא בתימהון. טמבל עם זונה פלמית ועץ של קריסמס בסלון" (מתוך השיר "קריסמס"). בהמשך, למד מוסיקה וקולנוע בפריז, שם הוא כתב והלחין את הפרויקט המוסיקלי "זו מלחמה   –  C’est la guerre" בצרפתית.

 לאחר כמה שנים שבהם היה עסוק במיזמי הייטק, באהבות, בפרידות, באבהות לשלושה ילדים, חזר ניב לכתיבה ולהלחנה, ובבית הספר רימון פגש את השותפה לדואט גילי דרומי ואת שאר חברי "ההבטחות".

גילי דרומי 
גדלה בישראל. הביטלס מצד אחד ויוני רכטר מצד שני. תמיד צמודה לגיטרות, זו האקוסטית וזו החשמלית. תלמידה במגמת גיטרה וג'אז בבית הספר רימון ומורה לגיטרה. גילי לא תכננה להופיע בקדמת הבמה, בוודאי שלא כזמרת, אך קולה המיוחד וההגשה המיוחדת שלה מרגשים את הקהל בכל פעם מחדש ומספקים השראה גדולה להמשך הכתיבה והיצירה במסגרת "ההבטחות".  

 

בדרך לאלבום בכורה "הבטחתי לך", גילי דרומי, ניב עדי ו"ההבטחות" מציגים סיפור אישי שהוא גם הסיפור של כולנו בדואט אקוסטי של קולות, כלי נגינה ומילים שחודרות עמוק. 

https://www.youtube.com/watch?v=lPZggfNbZAA&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=F2cxzg-XE3I&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=7OREGTfqrPw&feature=youtu.be

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע 21:00

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן