ענת לרנר – "אני מי שאני"

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

מופע השקת אלבום הבכורה של ענת לרנר: "אני מי שאני"
אורח מיוחד: אילן וירצברג, המפיק המוזיקלי ומעבד שירי האלבום
נגנים: קלידים דני עידן גיטרה רון כהן בס צחי נידם תופים יוסי ברמוחא

מופע החוגג את יציאת אלבום הבכורה של הזמרת-יוצרת ענת לרנר, "אני מי שאני". האלבום הופק מוזיקלית על-ידי אחד מחשובי המוזיקאים הישראליים, אילן וירצברג אשר עיבד את כל השירים, מנגן בכל השירים באלבום ותרם את קולו בליווי בחלק מהשירים. במופע יעלה וירצברג מאחורי הקלעים לקדמת הבמה כאורח מיוחד. במופע יבוצעו כל שירי האלבום: 9 שירים מקוריים שענת כתבה והלחינה ועוד גרסת כיסוי מפתיעה ומרגשת לשיר "האמיני יום יבוא". בנוסף, תבצע ענת מספר גרסאות כיסוי לשירים מוכרים נוספים.

במופע תארח ענת את תומר פישר, זמר-יוצר ושדר רדיו.

ענת שרה, כותבת ומלחינה מגיל צעיר וחלמה תמיד להיות זמרת-יוצרת במשרה מלאה.
בגיל 35, עם שני ילדים ואחרי גירושים, החליטה ענת להגשים את החלום להוציא אלבום ולהתפרנס ממוזיקה. שם האלבום – אני מי שאני – נושא את שם אחד השירים ומשקף את המסר שלה לעולם ולעצמה. הרעיון של להיות מי שהיא, לממש את עצמה ולהגשים את חלומותיה לא קשור רק למוזיקה בחייה. היא הבינה שהיא רוצה לממש את אהבתה לנשים, דבר שבא לידי ביטוי גם בשירים באלבום ("כמו הים", "כדורגל").

הקשר של ענת עם אילן וירצברג החל כשהיא תמכה במסע ההדסטארט שלו בשנת 2016 וקבלה בתמורה עיבוד לארבעה משיריה. הבחירה בו לא היתה מקרית; אילן וירצברג עבד והפיק אלבומים ושירים של הזמרים האהובים עליה ביותר (נורית גלרון, גלי עטרי, שמוליק קראוס, גידי גוב). העבודה שלהם ביחד הולידה שיתוף פעולה משמעותי ועמוק.

בין התאריכים 15.11 ועד ה-30.12, גייסה ענת תמיכה אדירה מקהל שעוקב אחריה בפייסבוק. מסע מימון ההמון שלה הסתיים בהצלחה אדירה כשהסכום שהיא קבלה מתומכיה גדול מתקציב היעד שהיא קבעה כמטרה. מסע זה לווה במסע נוסף, שכמותו לא נעשה קודם לכן על ידי אמן ישראלי. במהלך 45 ימים קיימה ענת 40 הופעות חינם בכל רחבי הארץ; מספר שיא של הופעות בפרק זמן כזה. כל ההופעות שודרו לייב בפייסבוק.

ענת מנהלת את עצמה והפיקה לבד את האלבום. שיריה נכתבו בתקופות שונות בחייה ומילותיהן חושפות באוזנינו אישה שמישירה מבט, שואלת, מחפשת ולרוב גם מוצאת תשובות. הטקסטים כתובים באומץ ובגילוי לב וקולה החם משלים אותם באופן מדויק. סגנונה המוזיקלי ייחודי ומזכיר בעיקר פולק-רוק רך.

מופע השקת האלבום ייערך בבית היוצר של אקו"ם בנמל ת"א ב-8.4.2018

חשוב לדעת כי מקום זה תומך באמנים ולא גובה תשלום מהאמנים המופיעים בו. המשמעות היא ש100% מהתשלום יגיע ליוצרת, ללהקה ולטובת קידום האירוע. רכישת כרטיסים להופעה בבית היוצר מהווה תמיכה באמנים ישראלים ובמוזיקה מקורית

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן