פופואטיקה- 'המשפחה' ו'כריכה רכה' מארחות את רוני סומק ואלי אליהו

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
פופואטיקה
פופואטיקה

פופואטיקה- 'המשפחה' ו'כריכה רכה' מארחות את המשוררים רוני סומק ואלי אליהו. שני ההרכבים יבצעו שירים של רוני סומק ואלי אליהו ושל משוררים נוספים (פדריקו גרסיה לורקה, צ'ארלס בוקובסקי, אמילי דיקנסון, אריה זקס).

 

"האלבום החדש של להקת "המשפחה", "פקעת אחת של זמן", מספק את אחת מתצוגות הגיטרה המעמיקות והיפות ביותר שנשמעו במוסיקה הישראלית בשנים האחרונות. זהו אחד האלבומים הכי אינטנסיביים שיצאו כאן בתקופה האחרונה" (מתוך ביקורת של בן שלו ב"גלריה", הארץ).

 

להקת "המשפחה" היא להקת רוק ירושלמית הפועלת מתוך אמונה שהשילוב בין מוזיקת רוק ושירה הוא שילוב טבעי ופורה והיא מבצעת בעיקר שירי משוררים.

 

בימים אלה יצא, בשיתוף עם "מקום לשירה" בירושלים,  התקליטור השלישי של הלהקה ששמו "פקעת אחת של זמן". התקליטור כולל שירים של המשוררים פדריקו גרסיה לורקה, אמילי דיקנסון, אלן גינזבורג, אריה זקס וגבריאל פרייל.

 

חברי הלהקה הם:

מיכל גוטמן – שירה

חגי נחתומי – תופים ושירה

גל דרום – בס

יובל ליבליך – גיטרה

יובל יבנה – גיטרה ושירה

 

לדף של הלהקה ב BANDCMAP –

http://hamishpacha.bandcamp.com/album

 

לקליפ של השיר "אינקה טרייל" –

כְּרִיכָה רַכָּה: מינימל-רוק למילים של טובי המשוררים העבריים בכריכה ירושלמית רכה.

את כְּרִיכָה רַכָּה הקמנו לפני חמש שנים מתוך רצון לחבר בין טקסטים שיריים איכותיים למוסיקת רוק מינימליסטית ומלאת רגש. בסיס הלהקה הוא טריו הכולל את חגי נחתומי, שמלחין את הטקסטים, שר אותם ומנגן בקחון, גל דרום בגיטרה בס, קולות ושירה, ואופיר מינץ-מנור בפסנתר חשמלי וקולות. לפני כשלוש שנים הופיע האלבום הראשון שלנו שהתבסס על טקסטים של זלדה, דליה רביקוביץ׳, ט. כרמי, תמיר גרינברג ועוד. כעת, לאחר תקופה ארוכה של בחירת השירים, הלחנתם ועיבודם המוסיקלי אנחנו עומדים לפני הקלטת האלבום השני, המבוסס כולו על שירים מתוך ספר הביכורים של המשורר אלי אליהו, 'אֲנִי וְלֹא מַלְאָךְ'. השירים של אלי אליהו הם אישיים מאוד ועם זאת עוסקים בחוויות של כל אדם, והחיבור שלהם עם המוסיקה מצמיח – כך אנחנו מרגישים – יצירה יחודית. על אחד עשר השירים שיכללו באלבום אנחנו עובדים מזה כשנתיים יחד עם הגיטריסט והמפיק המוסיקלי אהרוני בנארי, והופענו איתם פעמים רבות ברחבי הארץ.

וידאו של השיר ׳כי זה כל האדם׳ שיופיע באלבום החדש (מתוך הופעה ב׳צוזאמן׳ בתל אביב בנובמבר 2012):


השירים ׳דיוקן׳ ו׳על שפת הלילה׳ בגרסה מוקדמת; גם הם עתידים להופיע באלבום החדש:

http://krikharaka.bandcamp.com/album/–2

 

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע 21:00

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן