שחר של יום חדש – השקת אלבום הבכורה של שחר זיו

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
שחר של יום חדש - השקת אלבום הבכורה של שחר זיו
צילום: Dan Ziv


שחר של יום חדש – השקת אלבום הבכורה של שחר זיו

מופע בכורה בארץ לשיריו בעברית ובאנגלית של היוצר הרב גוני- שחר זיו.

שחר, שמסעו המוסיקלי החל במוסיקה הקלאסית (בגיל 14 ייצג את ישראל כסולן בקונצרט שנערך בפינלנד על ידי רשות השידור האירופית), המשיך כפסנתרן ומנהל מוסיקלי בהרכב המצליח ״רביעיית פיטנגו״ (פסטיבל ישראל 2005, ארבעה תקליטורים, ופרס מטעם מוזיאון העיר בואנוס איירס על ״תרומה מיוחדת לתרבות הארגנטינאית״), וכעת משלב את כל ההשפעות הללו ועוד בתוך שיריו, על עיבודיהם המפתיעים והיחודיים.

שחר הקליט והופיע עם מיטב האומנים בארץ ובחו״ל (Dream Theater, A.R. Rahman, עידן רייכל, אפרת גוש, ריטה, הדורבנים, עברי לידר, מוניקה סקס, עופר מאירי, אביב גדג׳, דיוויד ברוזה, שם טוב לוי, שלמה יידוב, ערן צור, אריאל הורוביץ, הדג נחש, עידן עמדי, דודו טסה, קובי אפללו, כנסיית השכל, דניאל סלומון, שלמה גרוניך, איה כורם). שיריו ועיבודיו בוצעו על ידי אמנים מאיראן, סרביה, אוסטרליה, שבדיה, ניגריה, הודו,פלסטין ועוד. שחר חזר לאחרונה מארבע שנים בבוסטון הקפואה, לאחר שהשלים לימודים ב Berklee College of Music ובבית הספר רימון וכעת הוא גאה ונרגש לחלוק איתכם את כל מה שצבר בדרך.

 

במופע זה יבוצעו שירים מתוך אלבום הבכורה של שחר "When Night Becomes Dawn" אשר יצא לאחרונה ונתמך ע״י הקרן לטיפוח היצירה המקורית של אקו״ם.

שמות נגנים:

שחר זיו – שירה, קרן יער, פסנתר,קלידים

אסף פינקלשטיין – פסנתר וקלידים

אייל מטרי – קונטרבאס ובס חשמלי

שרון פטרובר – תופים

רז עזרא – חליל צד

ליהיא חרובי – סקסופון

 מרג׳ורי גיר – כינור

שירלי זיו – שירה

מורן מייזלס – שירה

יונתן פתחיה – שירה

 

 

 

 

מספר המקומות מוגבל ורצוי להזמין מקום מראש

 

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע 21:00

 

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן