פירורים-מופע מוזיקלי לילדים ולכל המשפחה

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

 

פירורים

פירורים- מופע מוזיקלי לילדים ולכל המשפחה המבוסס על שירים מתוך האלבום

האמנים והיוצרים: אתי  (חליל, שירה, הקשה) ואיתי (פסנתר, שירה, הקשה) אברמוביץ אילן שכטמן – שירה, גיטרה  נדב גיימן – כלי הקשה

 

"פירורים" הינו מופע הנוצר בעקבות יצירתו של דיסק הנקרא "פירורים" ומציג את שירי האלבום בשירה ובמשחק.

אתי ואיתי אברמוביץ – זוג מוזיקאים, נשואים והורים לשני קטנטנים, יצרו את האלבום במשך שתי שנותיו הראשונות של בנם הבכור שירן ובמקביל להתפתחותו.

באלבום 18 שירי ילדים חדשים ומחודשים לילדים המבוצעים תוך הקפדה על איכות, הן של הטקסטים והן של הלחנים, העיבודים והביצוע כאחד וזאת על ידי לא פחות מ- 30 אמנים מן השורה הראשונה.

המופע, כמו האלבום, מכיל מגוון סגנונות מוזיקליים, מקצבים והשפעות מרחבי העולם, ועל כן שמו "פירורים". כל שיר הוא עולם וסגנון אחר לגמרי: סמבה, אירי, ים תיכוני, קלאסי, סווינג, סלסה, אפריקאי, טרנטלה, צ'ה צ'ה צ'ה ועוד. עולם התוכן מתכתב עם עולמם של הפעוטות והוריהם בחיוך רחב.
במופע, המתכוון באיכות ההפקה לרמה של אלבומי מופת לילדים, חוברים לאתי ולאיתי שני מוזיקאים נוספים המבצעים יחד שירים מתוך האלבום וביניהם קטעי קישור מצחיקים ומרגשים.

הסגנונות השונים מוגשים בנאמנות מירבית וברגישות גדולה לילדים ולעולמם הפנימי.

במופע נחשפים הילדים והוריהם לכלי נגינה רבים ושונים ולאיכות צליל גבוהה.

המופע עשיר, סוחף, מצחיק, מרגש ומתאים לכל המשפחה עקב איכות הלחנים אשר פונים לכל אדם באשר הוא אדם ויוצרים אוירה של חוויה משותפת.

 

אתי – אמא, חלילנית, כותבת, מלחינה ומופיעה. בוגרת תואר ראשון ותעודת הוראה בתוכנית מצויינות במכללת לויסקי לחינוך. התמחתה בריתמיקה בגישת דלקרוז, והחליטה להתמסר לעבודתה עם הגיל הרך בגני הילדים. מופיעה עם אמנים שונים כגון: ירדנה ארזי, "קטיפה שחורה", קימבומבו (מוזיקה לטינית) ועוד. בנוסף, מנחה סדנאות למורות ולגננות.

איתי – אבא, מפיק מוזיקלי, מלחין, מעבד, פסנתרן ומנהל אולפן הקלטות. מתמחה במוסיקה לטינית ואפרו-קובנית, מנהל את להקת "קימבומבו", הרכב המבצע מוזיקה קובנית ודרום אמריקאית ומופיע ברחבי הארץ. בין מגוון האמנים עימם עבד ועובד לאורך השנים: יסמין  לוי, דייויד ברוזה, פבלו רוזנברג, רובנס סולן אטרף, יהודית רביץ, הראל סקעת, לילה מלכוס, קטיפה שחורה ועוד. כמו כן זכה לשתף פעולה עם אמנים בינלאומיים וביניהם: סווינגל סינגרס (אנגליה), אלפרדו דה לה פה (קובה), רוברטו רודריגז  (קובה), ססר איסלה (ארגנטינה) ועוד. שנה מחייו בילה בהוואנה, בירת קובה, שם ספג השפעות מוזיקליות רבות והתמקצע בסגנונות נגינה, כתיבה והפק

רכישת כרטיסים דרך באליגם

פתיחת דלתות :10:45

תחילת מופע:11:00

 

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן