"על הדרך" במה פתוחה: מוזיקאים, סופרים ומשוררים

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

"על הדרך" במה פתוחה המראיינת מוזיקאים,סופרים ומשוררים

הנחייה: יהודית מליק –שירן
משתתפות: המשוררת חנה לפידות
הסופרת חניתה רוזן
זמרת אורחת דנה לפידות ולהקתה
יהודית מליק-שירן

מנהלת קבוצת "אות ועוד" בפייסבוק. מו"לית בת אור, הוצאה לאור. סופרת, משוררת, מבקרת ספרותית. מגישת תכנית הרדיו "על הדרך" ראיון עם סופרים ומשוררים המדברים על יצירתם ברדיו "החיים הטובים".
חנה לפידות
בת זוגו של שחר לפידות ואמא לשתי בנות: ליה לפידות, זמרת ויוצרת המתגוררת בלוס אנג'לס ודנה לפידות, זמרת ויוצרת המתגוררת בארץ.
מתמחה בפסיכואנליזה יונגיאנית, מטפלת בדרמה וסיפור ובוגרת לימודי פסיכותרפיה.
עובדת עם ניצולי שואה ובני הדור השני והשלישי בעמך באר שבע באופן פרטני וקבוצתי, מטפלת במשפחות שכולות דרך משרד הביטחון, מדריכה עובדים סוציאליים ומטפלים באמנויות ומטפלת פרטנית בקליניקה פרטית בבאר שבע ובתל אביב.
פזמונאית ביחד עם ביתי הזמרת והיוצרת דנה לפידות. שותפה לכתיבת המילים ברוב השירים שדנה הוציאה באלבומה הראשון דרך הד ארצי.
להלן מספר שירים מוכרים ביצירתם חנה שותפה:
• יש לך, מבצע: שלומי שבת, זכה לשיר השנה בגלגל"צ, מילים: חנה ודנה לפידות, לחן: דנה לפידות, שמוליק ווקסלר ושלומי שבת
• עולם, מבצעת: דיקלה, מילים: דיקלה וחנה לפידות, לחן: דיקלה
• ימי עצבות, מבצעת מאיה בוסקילה, מילים: חנה ודנה לפידות, לחן: דנה לפידות
• חוף גורדון, מבצעת: דנה לפידות, מילים: חנה ודנה לפידות, לחן: צביקה פיק
• משוגעת, מבצעת: דנה לפידות, מילים: ודנה וחנה לפידות, לחן: דנה לפידות ותמיר דורי.

דנה לפידות
אמנית יוצרת. זמרת ופזמונאית.
דנה לפידות נולדה וגדלה בבאר שבע בבית מוזיקלי. מגיל צעיר היא הכירה את עולם המוזיקה, דרך אמה, חנה לפידות, בה היא נעזרת עד היום לכתיבה והלחנה של שירים מקוריים. סבה של דנה היה זמר אופרה, ואחותה הגדולה, קרין לפידות, היא זמרת בארצות הברית.

לפידות החלה לכתוב שירים בגיל 12. אחד השירים שכתבה בגיל זה הוכנס לאלבומה הראשון. בגיל 17 התקבלה לפידות להרכב הראשון של להקת "חמסה".

בגיל 18 החלה לפידות בעבודה על אלבומה, כשפנתה לנדב ביטון, המפיק המוזיקלי, שהפיק את אלבומיו של עמיר בניון. ביטון הדריך את לפידות לגבי תהליך ההפקה והמשאבים הכלכליים. לאחר גיוסי כספים החלה לפידות לעבוד על האלבום, כשבמקביל עבדה כזמרת. שנתיים לאחר מכן, כששמעה את המוצר המוגמר ולאחר שבחנה אותו מזווית מקצועית החליטה לגנוז את האלבום. בטרם גניזת האלבום יצא לתחנות הרדיו סינגל בשם "חיפושים", שלא זכה להצלחה גדולה.

בשנת 2001 לפידות התאחדה עם להקת "חמסה", והתמודדו בקדם האירוויזיון עם השיר "תן לי בדרבוקה" שכתבה ארלט ספדיה, אך לא עלו לשלב התחרות. דנה לפידות הוציאה אלבום אחד. בימים אלה עובדת על אלבומה השני.

חניתה רוזן
סופרת שהוציאה שלושה ספרים: "הפיל הלבן" בהוצאת "אופיר". "לא אני" בהוצאת "גוונים"
"הסודות של איבתיסאם" בהוצאת "גוונים". בספריה מביאה את קולה של האישה המודרנית הסוללת דרכי שלום ואהבה בלבבות קוראיה. האישה המודרנית מלמדת את הקוראים להתמודד עם מצוקות נפשו ואיך הן משפיעות על הסביבה בה הוא חי. שלוש נשים, הן גיבורות ספריה וכל אחת מתמודדת עם מציאות מורכבת, לעתים פתוחה וקשובה ולעתים סגורה ושמרנית. עם כל המציאויות האלה פורשת לנו הסופרת דילמות לא פשוטות על חייה.
פתיחת דלתות 20:30
תחילת מופע 21:00

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן