התהפכו היוצרות מארחות את “המחשפות”

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

"התהפכו היוצרות"-מארחות את “המחשפות” והכנרית ליאת רוזנברג

"התהפכו היוצרות"
בערב הפותח את אירועי חודש האישה בתל אביב
מארחות את “המחשפות” והכנרית ליאת רוזנברג

 

"התהפכו היוצרות" מארחות את "המחשפות" חן יאני, יעל כהן וקרן ברנר, והכנרית ליאת רוזנברג במופע מיוחד הפותח את אירועי חודש האישה לקראת "יום האישה הבינלאומי" החל ב-8 המרץ.

"התהפכו היוצרות" הוא מופע משותף של חמש יוצרות: חגית זילברשמידט, הגר רוה, שני רחל, ליאת גוריש ודורית קרן צבי המבצעות, כותבות ומלחינות את החומרים שלהן. השירים הינם אישיים, ועוסקים בחיים מנקודת מבט נשית.

המפיקה המוזיקלית של המופע היא יפעת נץ, בסיסטית להקת "המכשפות" לשעבר, ולהקת "המחשפות" המתחדשת. היתה סולנית "ונוס", והופיעה כמבצעת עם חומרים משלה. מנגנת כיום בהרכבים שונים.
מפיקת המופע, אריאל גושן-לוי, מגשימה בכך חלום ישן של איחוד מוזיקאיות ששמות דגש על הקול הנשי, על במה אחת. כל אחת מהיוצרות מביאה את קולה הייחודי והשילוב המוצלח ביניהן הבשיל למופע בו הן מבצעות כל אחת משיריה וכן משתפות פעולה זו עם זו.
היוצרות המשתתפות בהרכב:
שני רחל: רוקיסטית בעלת קול מיוחד, שגילתה את אהבתה למוזיקה בעקבות תאונת אופנוע קשה. מופיעה עם הרכב משלה, ולאחרונה הוציאה את אלבום הבכורה שלה, ״למרחקים קצרים״. הסינגל ״זרמים״ מתוכו היה שיר השבוע ב-88fm.
ליאת גוריש: התחילה לכתוב ולהלחין בגיל 12. בוגרת בית ספר רימון, שרה בהרכב קאברים, הפיקה עצמאית, בסיוע אקו״ם, את האי.פי. הראשון שלה ״קחי את זה ככה״. הסינגל מתוכו, הנושא אותו שם, זכה להשמעות ברדיו. מופיעה ברחבי הארץ ועובדת בימים אלה על אלבומה השני.
חגית זילברשמידט: כותבת טקסטים מאז שהיא זוכרת את עצמה, הגיעה למוזיקה מתחום הקולנוע והטלוויזיה. הופיעה והקליטה שירים שהועלו ליו-טיוב והושמעו בתחנות רדיו שונות.
דורית קרן צבי: אחרי שנים של עבודה כעיתונאית, יום אחד הופיעו הטקסטים, ואיתם הלחנים. מפגש עם חבורה של מוזיקאיות גרם לה לשנות את חייה ולהתמקד במוזיקה. בימים אלה יצא הסינגל הראשון שלה, "בבל".
הגר רוה: הוציאה את אלבום הבכורה ״חפצים אחדים והלכתי״ ב- 2010 , ושנה אחר כך את האי.פי. ״והעצב לעולם״. במקביל העלתה מופע עם הרכב. לאחרונה מופיעה עם שירים חדשים ובימים אלה עובדת על שני אלבומים נוספים.

צילום: מירי נחמיאס, YIFAT LY, עודד קומאי, גבריאל בהרליה

פתיחת דלתות 21:30
תחילת מופע 22:00

 

 

 

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן