אורית נהרי חוגגת שנה לצאת אלבום הבכורה "זמן מרפה"

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
אורית נהרי
צילום: קובי פלשמן

 

אורית נהרי באלבום בכורה – "זמן מרפה "

 

לאחר שני סינגלים מבטיחים ברדיו – "גלי ייסורים" ו"זמן מרפה" – משחררת הזמרת היוצרת אורית נהרי את אלבום הבכורה שלה, "זמן מרפה".

האלבום, על שבע רצועותיו, מתאפיין בשפה פואטית וציורית ובשלל דימויי טבע ומרחבים פתוחים לצד ציוני דרך עירוניים תל-אביביים – כל אלה עטופים בקולה הצלול של אורית. בחלק מההרמוניות והמקצבים שבשיריה ניכרת אהבתה לג'אז והשכלתה המוזיקלית. בנוסף, ניתן להבחין גם בהשפעות מקומיות שספגה מהרוק הישראלי של תחילת שנות ה-90 וממוזיקה ישראלית נוסטלגית. התוצאה הסופית: יצירה אותנטית וכנה של קול נשי ומסקרן בנוף המקומי.

 

אורית למדה בפקולטה לג'אז רב-תחומי באקדמיה למוזיקה בירושלים. בעשור האחרון הופיעה עם הרכבי ג'אז שונים ברחבי הארץ ובמקביל החלה לעבוד בשנים האחרונות על אלבום בעזרתו ובהדרכתו הצמודה של המפיק דורון פלסקוב, ובשיתוף מיטב הנגנים ביניהם ערן וייץ, עדי רנרט ומאיה בלזיצמן

חברי הטריו שמלווה את אורית נהרי מורכב ממוסיקאי הג'אז המבטיחים:

בן עזר– בוגר ברקלי קולג' למוסיקה, והוציא את אלבום הבכורה שלו "memories orgenized" וניגן עם מיטב המוסיקאים בתחומים שונים (כיום יוסי סאסי).

רועי אוליאל–  בוגר רימון, ניגן בהרכבי ג'אז רבים וב" תזמורת הג'אז של תל-אביב ".לפני שנה הקים את הלהקה Roy Oliel Sextet והוציא את אלבום הבכורה שלו 'Introducing Roy Oliel Sextet' `.

ונגן הבס דור סמוכה, בוגר "תלמה ילין",ניגן בפסטיבלי ג'אז, בהרכבים שונים ובהצגות תיאטרון.

 

במסגרת סיבוב הופעות בארץ, לרגל צאת אלבום הבכורה ופרוייקט הד סטארט- קהילתי/חברתי שיזמה אורית נהרי בשת"פ עם עמותת ער"ן,  תופיע אורית נהרי והטריו המשובח בבית היוצר 

 

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע 21:00

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן