מרסלו נמי וז'וקה פרפיניאן

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

מרסלו נמי וז'וקה פרפיניאן

המופע של מרסלו נמי וז'וקה פרפיניאן 

מרסלו נמי – גיטרה קלסית וקולות

ז'וקה פרפיניאן – כלי הקשה ושירה

מפגש מרתק בין אמן הגיטרה, מלחין ויוצר מרסלו נמי לבין אמן כלי הקשה, זמר ומלחין ז'וקה פרפיניאןשני מוזיקאים וירטואוזים ואקלקטיים, ששורשיהם נטועים בברזיל ובישראל, נפגשים לערב מיוחד של מוזיקה מקורית שלהם, ועיבודים מקוריים שלהם לקלסיקות ברזילאיות.

מרסלו נמי: נולד בעיירה קטנה בפרברי ריו דה ז׳נירו , נמי כבר הופיע והקליט עם מיטב האמנים בברזיל, ביניהם שיקו בוארקה, דניאלה מרקורי, איוון לינס, המילטון דה הולנדה ועוד.   בישראל שיתף פעולה עם יוני רכטר, שם טוב לוי ושלמה יידוב.

בנוסף להיותו חבר קבע בהקלטת האלבום הרשמי של הקרנבל היוצא מידי שנה בשנה, לנמי שני אלבומים, Wind Toy ו­ Again Back ,אשר מבליטים את אהבתו למסורת הברזילאית אך יחד עם זאת את השאיפה לחדשנות ושבירת מוסכמות הכלי.

אהבתו לגיטרה הקלאסית והחשמלית כאחד, הביאה את נמי לפתח טכניקת נגינה ייחודית במינה המשלבת בין השתיים ומהווה כיום השראה לנגני גיטרה רבים ברחבי העולם.

"אחד הגיטריסטים הגדולים של הדור החדש!" (איוון לינס- מגדולי מלחיני ברזיל)

"למרסלו נמי יצירתיות, כושר אלתור, אישיות וחוש קצב מרשימים מאוד!" (יוני רכטר)

ז'וקה פרפיניאן: יליד ריו דה ז'נרו, ז'וקה הוא פרקשניסט, זמר ומלחין עם קריירה בינלאומית, כבר הופיע עם המוסיקה המקורית שלו בבמות מכובדות בארץ ובעולם, וכבר שיתף פעולה עם אמנים גדולים כמו: ננה וסקונסלוס, ארמנדיניו, ז'ואו דונטו, האחים מנדס, פקיטו ד'ריברה ועוד..

 בישראל כבר שיתף פעולה עם, בין היתר: מתי כספי, יוני רכטר, אריק איינשטיין, שלמה גרוניך, קבוצת מיומנה, כחבר קבוע בפרוייקט של עידן רייכל, וחבר מייסד בשלישיית טוקאן.

ב 2013 הוציא לאור את אלבומו השני של מוזיקה מקורית והאלבום נבחר לאחד מבין עשרת האלבומים הטובים שהושקו בישראל ב 2014 על ידי עיתון הארץ.

"ז'וקה מפיץ את המוזיקה הברזילאית לעולם עם כבוד, טוב טעם ואהבה.." (ננה ווסקונסלוס – מאסטר כלי הקשה מברזיל)

" ז'וקה הוא נגן כלי הקשה מחונן וזמר מצוין שיוצר מוזיקה נפלאה, ומביא לאוזן המאזין תוצאה מושלמת וללא ויתורים.." (מתי כספי)

 

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע21:00

*טכנית לא ניתן לרכוש כרטיס אינטרנטית באמצעות הטלפון הסלולרי.

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן