לו הייתי מוסיקה | רסיטל לשחקנית, זמר ופסנתר

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
סטלה לרנר / מיכל בת אדם / חגי יודן - " לו הייתי מוסיקה"
צילום: איתן טל. איגור קרוטר


לו הייתי מוסיקה | רסיטל לשחקנית, זמר ופסנתר

מיכל בת-אדם | שחקנית

חגי יודן | קול ופסנתר

מוסיקה מקורית מאת סטלה לרנר

(השחקנית מיכל בתאדםהמלחינה סטלה לרנר והמוסיקאי חגי יודן

מציגים מופע ייחודי ומרתק – מסע אל נבכי המילה והצליל)

 

 

שיריהן של זלדה, לאה גולדברג, אסתר ראב ואלזה לסקר-שילר מקבלים חיים חדשים בביצועים יחודיים ומקוריים: מיכל בת-אדם אומרת שירה עם חגי יודן ליד הפסנתר בפסיפס המוסיקה המקורית של סטלה לרנר. בלחניה של לרנר, מוצאת השירה העברית הכתובה ביטוי חדש, תיאטרלי ומלא רגש וחיות. ייחודו של הערב טמון בפרשנות חדשה לכמה מהטקסטים המאתגרים בשירה הישראלית. המופע נולד מתוך שיתוף הפעולה המתמשך בין היוצרים, שבין פירותיו – הופעות בחג המוסיקה הישראלית, במרכז ענב, בבית היוצר של אקו״ם, בהקלטת אלבום בחסותו של המכון למוסיקה ישראלית ובהשמעות חוזרות ב"קול המוסיקה”.

 

 

מיכל בת-אדם

במאית קולנוע, תסריטאית ושחקנית. בין הסרטים שביימה: "רגעים", "על חבל דק", "בן לוקח בת", “המאהב", ״אלף נשותיו של נפתלי סימן טוב״, "איה, אוטוביוגרפיה דימיונית", "אהבה ממבט שני”, “מאיה" וסרטה החדש ״הדרך לאן״ שעומד לצאת בקרוב. שיחקה, בין היתר, בסרטיו של משה מזרחי (בן-זוגה) "אני אוהב אותך רוזה", "הבית ברחוב שלוש", "אבו אל בנאת", "נשים" ו"כל החיים לפניו" (זוכה פרס האוסקר) ובסרט ״עתליה״. בטלוויזיה, שיחקה בסדרות "סיטון" ו”בטיפול". הופיעה בתיאטרון חיפה, הבימה, הקאמרי, החאן הירושלמי, בית ליסין ותיאטרון באר שבע. מיכל הוציאה לאור שני תקליטורים ובהם היא אומרת שירה עם מוסיקה.

סטלה לרנר

מוסיקאית, מלחינה ויוצרת. יצירותיה בוצעו, הוקלטו והוצגו בקונצרטים המרכזיים של חג המוסיקה הישראלית. מופע מיצירותיה בסגנון הליד הקלאסי הועלה במרכז ענב בתל אביב בהשתתפותם של שרון רוסטורף-זמיר, מיכל בת-אדם, דליה שימקו וחגי יודן. יצירותיה המקוריות וגישתה הייחודית של לרנר זוכות להערכה ורובן זכו להשמעות תכופות וחוזרות ב"קול המוסיקה". שיתוף הפעולה עם זמרת הסופרן שרון רוסטורף-זמיר, השחקנית מיכל בת-אדם, הפסנתרנים חגי יודן, ויקטור סטניסלבסקי ואמנים נוספים – הוביל להוצאתו לאור של האלבום Poetic Songs  משיריה של לרנר בהוצאת המכון למוסיקה ישראלית.

חגי יודן

אמן רב-תחומי העוסק במוסיקה, סטיילינג וכתיבה. כמוסיקאי, הוא פסנתרן, זמר טנור, מנצח ומלחין. הופיע כסולן עם התזמורות הסימפונית הישראלית ראשון לציון, הסימפונית אשדוד והקאמרית הרצליה, ב"מרכז למוסיקה קאמרית" תל אביב, בסדרה הקאמרית של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, ב"חג המוסיקה הישראלית" ועוד – בגרמניה, קפריסין וארה״ב. מזה כעשור, הוא מבצע מיצירותיה של סטלה לרנר כזמר וכפסנתרן.

 

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע 21:00

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן