דנה ליקוורניק – "MUSIC" הקרנת בכורה

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דנה ליקוורניק – "כן רוצה"

דנה ליקוורניק, זמרת גרוב ונשמה שחברה למפיק העל  יוסי פיין להפקת אלבום פאנק מיוחד בעברית ואנגלית, ששני הסינגלים שכבר שוחררו ממנו  "maybe" ו-"כן רוצה" זכו להשמעות רבות בתחנות הרדיו ולביקורות נלהבות ברשת. ההופעות של  דנה אנרגטיות ומלהיבות, החיבור שלה עם הלהקה נראה כמו גוף אורגני אחד שפותח מבערים על הבמה והקהל לא נשאר אדיש מהביט הראשון.

  Musicהוא שיר פאן עם גרוב מדליק ושמח מלא בהשראה מזיכרונות הילדות של דנה  בעיר בה גדלה, נצרת עלית, שעיקר הבילוי בה היה לשבת "במדרגות" באמצע הרחוב עם הגיטרה ולעשות שטויות ולנגן שירים.

השיר מעביר את החיבור המדהים שמוסיקה עושה בין עולמות, דתות וחוויות ומספר על הקשר עם חברי הילדות של  דנה, הזיכרונות, החוויות, מהשכונה בה גדלה. אבל השיר בעיקר מספר על אהבתה הגדולה למוסיקה ועל החלום הכי גדול שלך שמתגשם כשמרגישים ומאמינים מכל הלב.

Music הוקלט ע"י סטודנטים ממכללת BPM שכל כך התלהבו מהשיר שהחליטו להקליט אותו באולפני בית הספר בהתנדבות ועם הרבה אהבה.

חברי ההרכב: תופים: משה אסרף, באס: דני שניידרמן, קלידים: אלון מוטקין, גיטרה: ירון ואקנין, קולות: דיאנה רוזנברג ומורן צדוק, שירה וגיטרה: דנה ליקוורניק

אמן אורח: עוז זהבי

הסינגל הקודם "כן רוצה" נבחר לשיר השבוע בתחנות 88FM ורדיוס.

"

take it | you got it | you want it | you feel it | you need it | it's all that you are | so believe

Music is your | music is my love

"

ביקורות:

דנה ליקוורניק היא התקווה החדשה של האר אנד בי המקומי. בת טיפוחיו החדשה של יוסי פיין מוציאה היום את סינגל הבכורה שלה "Maybe"  ומדגימה איך עושים את זה נכון בשיר אותו כתבה והלחינה.

 (מאקו, אסף נבו, 23.4.13)

"שימו לב מה אני אומר – בסצנת הגרוב ישנן שתי נסיכות, הראשונה, היא כבר אמא, קרולינה אברץ, השנייה –  אסתר רדא. אבל הנה מגיעה הנסיכה השלישית, בצעד אמיץ ובגרוב אדיר –  דנה ליקוורניק, הילדה מהגליל התחתון צועדת ברגל בטוחה היישר לסצנה התל אביבית עם שני סינגלים מצוינים ואלבום שעומד לצאת לחנויות בהפקתו של יוסי פיין.

 (יובל אראל, 29.7.13)

אלבום הבכורה של דנה ליקוורניק הוא אלבום מגובש ומופק לעילא ולעילא ומציג יוצרת ומבצעת איכותית שמנעימה לנו את הקיץ ועתידה במוסיקה הישראלית עוד לפניה, שמחתי להכיר, דנה!

 (גיא טנא, חבית הדגים, 6.8.13)

אלבום הבכורה של דנה ליקוורניק מבטיח לעשות שמח. שני השירים הראשונים ששוחררו מתוכו– Maybe ו"כן רוצה" מקיימים את ההבטחה... סימנים ראשונים מרמזים כי הכיוון שבחרה כמו גם הכישרון שלה יטביעו את חותמם במוסיקה הישראלית בשנים הקרובות.

(מגזין כביש 4, יולי 2013)

דנה ליקוורניק היא ללא ספק הדבר הלוהט הבא. משיקה אלבום בכורה עם כמויות של גרוב ונשמה

 (פנאי פלוס, המלצות, 25.7.13)

  מירב בלומנפלד 054-6198668, נטע בן כנען 052-5324924

פתיחת דלתות:20:30

תחילת מופע: 21:00

 


 

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן