נעמה הכהן – מופע השקה

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

נעמה הכהן - מופע השקה


נעמה הכהן
השקת אלבום בכורה

נעמה הכהן היא מהזמרות היוצרות המרתקות והמסקרנות שפועלות בסצינת האינדי בשנים האחרונות.

שיריה נכתבים מתוך חוויה אישית של חזרה בשאלה, תהליך ארוך ומאתגר שכלל חיפוש מקום ובית בעולם החדש אותו גילתה.

במקביל לתהליך החזרה בשאלה, מתארים שיריה של הכהן את יציאתה מהארון, ובכך חושפים את המורכבויות בכינונן של מספר זהויות שונות במקביל.

שירה "לזלמן שושי באהבה", שהוקדש לאייקון המקומי והחלוצי המפורסם, זכה לתישבוחות רבות מהעיתונות המקומית. הסינגלים האחרים שלה, ובהם "אלמלא הרוח", נכתב למילותיה של לאה גולדברג, והופק על ידי מורפלקסיס.

הכהן שרה בקול נמוך ורך, המדהד יוצרות כטורי איימוס, מלכה שפיגל ו The Knife. שירתה לוחשת אל אוזני המאזין/ה, תופסת את תשומת הלב ודורשת הקשבה מודרכת.

בימים אלו עובדת הכהן על מופע ההשקה לאלבום החדש ועל הקליפ לסינגל הראשון מתוכו, "קבלת שבת"..

מן העיתונות:

"הניסיון הרוחני של נעמה הכהן הוא שקילה מתמדת של מאסה מוזיקלית. קודם למעשה השקילה מתקיים תהליך סינון וטיהור דרך ניירות המשי שלה עד לאותה גולמיות אחרונה שהיא תהיה מסוגלת להפיק מהצליל. זוהי מעיין עבודת הכוהנים, מזוקקת ומדויקת.."
טיים אאוט תל אביב

"עובדה שלא מספיק אנשים מתוודעים אל היצירה של נעמה הכהן היא: א. ביזיון, ב.עניין של זמן. הכהן, שפרצה בשנים האחרונות מסגרות אישיות בדמות חזרה בשאלה ויציאה מהארון, לא בורחת מהשפה העברית ולרגעים אפילו מזכירה את ענבל פרלמוטר בגוון הקול וההגשה. בשאר הזמן היא סופגת השפעות של The Knife, עוסקת לא מעט בשאלות של זהות ומגדר ואפילו מגדלת רעמת תלתלים לתפארת."
עמי פרידמן, ynet

 

משתתפים: 

נעמה הכהן : שירה וגיטרה
תומר ביתן : גיטרה חשמלית
יונתן לייבוביץ' : בס
נטע אירמאי: צ'לו
גיא ביבי : תופים

 

 

 

פתיחת דלתות 20:30

תחילת מופע 21:00

 

 

 

 

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן