הנה עוד כמה דברים שלא ידעתם שאתם יכולים לקבל

הקורונה עשתה הרבה שינויים אצל כולם וגם אצלנו. הוספנו מסכי לד, מצלמות וידאו ועוד כמה שירותים שאתם יכולים לקבל בהופעה שלכם, בעלות סבירה עד נמוכה. גם אם יש משהו שאתם מעוניינים לעשות אבל יש לכם כבר את הטכנאי שמכיר אתכם ואת החומרים שלכם, או שמצאתם מישהו שיעשה את זה בעלות נמוכה יותר, אנחנו נאפשר להם להפעיל את המערכות שלנו ובתנאי שמדובר באנשים מקצועיים שעובדים עם כלים מקצועיים. 

הקלטת ערוצים

במהלך המופע הסאונד מהמיקסר (קונסולה) עובר למערכת הוידאו ומוקלט שם. הוא מקור הסאונד לוידאו וככשאתם מקבלים את קובץ הוידאו שלנו, תוכלו להפריד ממנו את הסאונד. 

הקלטה זו מעולה לצרכים של למידה, מדיה חברתית וכו'. 

הקלטת ערוצים (כל כלי נגינה בנפרד) מאפשרת לכם לתקן לאחר ההופעה טעויות ותקלות שהתקיימו במהלכה. הקלטה זו מאפשרת לכם גם למקסס מחדש את ההופעה כדי להפיק תוצר וידאו איכותי יותר. 

אם אין בכוונתכם להוציא קליפ לטלויזיה או למדיה החברתית ואתם מעוניינים סה"כ לראות את ההופעה, אז לא צריך להקליט ערוצים ואפשר להשתמש בכסף הזה לדברים אחרים. 

צילום וידאו

צילום וידאו בסיסי הוא חלק מהמעטפת אותה אתם מקבלים בבית היוצר ללא תשלום. הצילום הוא על ידי מצלמה קבועה שמצלמת את הבמה בזוית רחבה. במידה שאתם מעוניינים להוציא מההופעה קליפים, שווה לשקול הוספת עוד זויות צילום ועוד מצלמות. לשם כך תוכלו להיעזר בחברים עם מצלמה או לשכור את מצלמות בית היוצר לעניין. בעזרת המצלמות שלנו תקבלו סה"כ שלש זויות סטטיות של ההופעה במיקומים שנוחים לכם. את החומרים מהמצלמות תוכלו לקבל להרדיסק שתביאו אתכם, לעריכה מאוחרת יותר. 

אם החלטתם לשאתם רוצים שלש זויות צילום, ניתן גם לקבל שירותי ניתוב ועריכה דרך בית היוצר  – ניתוב הינו "עריכה בלייב", כך שבתום המופע יש לכם כבר קובץ ערוך מתוך כל המצלמות ומוכן לשימוש. 

ניתן לאייש כל מצלמה עם צלם אנושי שיוכל להזיז אותה בהתאם למה שקורה על הבמה כך שהיא לא תישאר סטטית. זה יכול להיות צלם שלכם או שלנו. 

קיר לדים

בבית היוצר גב הבמה הוא קיר לד ברזולוציה של 1512X540 
באפשרותכם להשתמש בו על ידי הבאת ויג'יי שלכם או מישהו שלנו. אם החלטתם להיעזר באנשים שלנו, תוכלו ליצור קשר לפני ההופעה כדי לכוון אותנו לויז'ואלים שמעניינים אתכם, או לשלוח לנו חומרי וידאו מתאימים (בלי ליפסינק, ולא דברים מאד מאוד בהירים לאורך זמן, כי זה פשוט לא נראה טוב). גם אם לא שלחתם לנו חומרים אנחנו נדע ליצור אוירה מחשמלת באמצעות בנק הויז'ואלים שכבר יש לנו. 

במידה שאתם מחליטים להביא ויג'יי משלכם, עליכם לעדכן את מפיקת בית היוצר ולציין באיזו תוכנה משתמש הויג'יי. על המפעיל להיות מנוסה בהפעלת מסכי לד ולהשתמש בתוכנות הרלוונטיות (לא POERPOINT או VLC). עמדת ההתחברות למסכים נמצאת ליד הקונטרול, מול הבמה. הסיבה שאנחנו מבקשים אנשי מקצוע היא שמעבר להפעלה התקינה של המסכים שלנו, חשוב לנו שיהיה מי שיכול לתפעל תקלות במהירות תוך כדי הופעה. אתם לא רוצים מסך ירוק או FREEZE שיקלקל לכם את כל ההופעה. 

אם יש לכם הרבה טקסטים וגרפיקות קטנות להציג, אנו ממליצים בחום לא להשתמש במסך הלד.

קופה ומכירת כרטיסים

באפשרותכם להשתמש בשירותי הקופה שלנו גם אם מכרתם כרטיסים בפלטפורמה אחרת (דרושה אסמכתא). במקרה כזה, תצטרכו להעביר לנו רשימת שמות על פיה נכניס את האורחים. 

במידה שמדובר באירוע שאינו הופעה, ניתן לקבל שירותי קופת מכירה אונליין וקופאי פיזית בערב האירוע בתשלום נוסף. לפרטים יש לפנות למפיקת בית היוצר. 

תאורה

בית היוצר מספק לכם תאורה למופע ותאורן שמפעיל אותה. ניתן לתאם עם התאורן בהפסקה שבין הבלאנס לפתיחת הדלתות, אם יש לכם בקשות מיוחדות. מעבר לזה, אם יש לכם דברים מאוד ספציפים שאתם רוצים, יתכן שהפתרון הנכון יהיה להביא תאורן מטעמכם.

דילוג לתוכן