
תמוז ביוני
מחוות ג'אז לאלבום ״סוף עונת התפוזים״ – רביעיית אנרג׳אז ומירי וקסלר
התקליט הנפלא והיחיד של להקת תמוז הוציא אותנו למסע חיפוש. מסע אל סוף עונת התפוזים, אל הכחול העמוק ואל העצמאות בשטח. זו הופעת מחווה אבל לא אל תצפו לקאברים. בתוכנית הזאת אנחנו מביאים את השיחה המוסיקלית שלנו בעקבות התקליט ההוא. את הזכרון שלנו מההאזנות החוזרות ונשנות והגילויים החדשים של מה זה אומר לנו. הגעגוע, ההתרגשות, העומק והמורכבות. הפעם, מצטרפת אלינו גם מירי לכמה שירים כך שהשמחה גדולה.
רביעיית אנרג'אז הוקמה כטריו על ידי צחי פניג'ל, ערן דוייטש ואיתן פרידמן, לפני כ-20 שנה והפכה לרביעיה לפני שנים עשר שנים עם הצטרפותו של רם אלמוג להרכב.
ההרכב מופיע ומנגן באופן פעיל ובאדיקות במשך כל שנות פעילותו כשברקע הוקמו משפחות ונולדו ילדים שהעמיקו את החברות ואת שיתוף הפעולה המוסיקלי
איתן פרידמן – תופים
החל בלימודי נגינה בתופים אצל אהרל'ה קמינסקי,שם ספג ג'אז מסורתי לצד בוסה נובה וסמבה קלאסיים.
בהמשך, למד אצל מורים מדור צעיר יותר,אצלם נחשף למוזיקה שחורה מודרנית.
שואב השראה ממוזיקה שחורה על גווניה, לצד קלאסיקות בסגנונות השונים.
צחי פניג'ל – גיטרה חשמלית וחליל
למד בבית ספר למוסיקה רימון ובפרט אצל מוסיקאי הג'אז יוסי לוי ואילן סאלם
שם נחשף מלבד הג'אז המסורתי גם לסגנונות הלטיני ופיוז'ן המשלב
ג'אז עם מגוון סגנונות ביניהם רוק ואתני
שואב השראה בין היתר מג'אז מודרני, רוק מתקדם ומוסיקה קלאסית עכשווית
ערן דויטש – גיטרה באס
חובב באסים מגיל 0
למד באס אצל שמוליק ארוך ובעיקר אוטודידקט
אוהב ג'אז פיוז'ן ופאנק לפעמים לפי הסדר הזה אבל לא תמיד..
עם חולשה למוזיקה ישראלית משנות השבעים וללהקת סטילי דן
רם אלמוג – פסנתר וקלידים
למד קומפוזיציה ואילתור אצל אגון קרטן, מחלוצי הוראת הג'אז בארץ ובבית ספר למוסיקה רימון אצל רמי לוין
מושפע ממגוון סגנונות מוזיקאליים החל ממוסיקה קלאסית וכלה בג'אז מודרני וממוזיקה לטינית.
מירי וקסלר – זמרת אורחת
מירי וקסלר – זמרת ושחקנית בעלת נסיון בתזמורות והרכבים מוזיקליים בסגנונות שונים כסולנית וכמלווה, תיאטרון וטלויזיה. מורה לפיתוח קול בקונסרבטוריון כפר סבא, מוסמכת רימון וסטודיו לב הקול של ארמת ארנהיים. חברה מוכרת באיגוד הקול הארצי ובארגון מורי פיתוח הקול הארצי.