אורי הרפז וחני ליבנה במופע השקת האלבום – "שיר למענכם"

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
אורי הרפז וחני ליבנה שרים נחום היימן בהשקת האלבום - "שיר למענכם"
צילום:טליה ברגר ספיבק

 

 

אורי הרפז וחני ליבנה שרים נחום היימן
מופע השקת אלבום המופע: "שיר למענכם"

המפגש המוזיקאלי הראשון בין חני ליבנה לאורי הרפז, התרחש במופע לכבוד יום הולדתו השבעים של נחום היימן, בו הם שרו שניים משיריו.
חני ליבנה זכתה להקליט רבים משיריו, חלקם באלבום ה"ווקאליזה", שהוקלט בהכפלות קוליות ללא ליווי של כלי נגינה.
אורי הרפז, שר והקליט רבים משיריו של נחום היימן במסגרת "צמד הפרברים" בו היה חבר במשך 37 שנים, ובשנת 2015 עיבד והקליט עשרים מיצירותיו של נחצ'ה באלבום האינסטרומנטלי – "גיטרה היא לפעמים געגועים".
וכך, ליבנה ללא ליווי מוזיקאלי, והרפז ללא ליווי קולי, חברו יחד למופע המשותף "שיר למענכם", מופע שכולו מיצירותיו של נחום היימן המבוצעות בהרמוניות קוליות וגיטרה, מופע אותו החליטו להנציח ולהביא לקהל הרחב באלבום חדש, אותו הם משיקים במופע מיוחד זה.

אורי הרפז – שירה וגיטרה
חני ליבנה – שירה
גלעד אפרת – קונטרה בס
שמעון גרינשטיין – כלי הקשה

על האמנים:

אורי הרפז – זמר, מעבד, ואחד הגיטריסטים הטובים בישראל. פועל במשך שנים ארוכות לבד וגם בהפקות ושיתופי פעולה בהרכבים שונים עם אמנים רבים. היה חצי מ"צמד הפרברים" המיתולוגי במשך 37 שנים. מופיע כיום במסגרת ההרכב המצליח "שלושתנו" יחד עם חנן יובל ודורית ראובני ובמקביל מוזמן להפקות, הקלטות ואירועי שירה בציבור איכותיים באירועים מוסדיים ופרטיים.

חני לבנה –  מהזמרות המוערכות בישראל. בלטה כבר בשנות השמונים בביצועיה למוסיקת אמצע הדרך ושירי ארץ ישראל. הזמרת המזוהה ביותר עם יצירתו של נחום היימן. הקליטה שירים רבים מהקלאסיקה של הזמר העברי, כולל אלבומי סולו בהפקתם המוסיקלית של מתי כספי וגרי אקשטיין, וכן את אלבום ה"ווקליזה", בו שרה מלחניו של היימן ללא כל ליווי כלי. כיום משתפת פעולה גם במופעי שירת יוון והבלקאן.

 

3.10.18
פתיחת דלתות 20:30
תחילת מופע 21:00

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן