איילת רוז גוטליב וענת פורט – 'עוד חלומותיים'

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

עוד חלומותיים

 

עוד חלומותיים

איילת רוז גוטליב & ענת פורט

יציאה למסע מוזיקלי באלבום שירי ערש חדש והופעות השקה 

המוזיקה העדינה והרכה באלבומן החדש של גוטליב ופורט, יוצרת מרחב משותף שבין עולם המבוגרים לעולם הילדים. היא פותחת את הדימיון ומאפשרת לכם, המבוגרים, להתמסר שוב לנקודת מבט ילדית ותמה על העולם ובמקביל חושפת את הילדים לאילתור מוזיקלי ולשירי משוררים מורכבים.

לאחר שנים רבות של עשייה מוזיקלית משותפת בארץ ובחו״ל, חוגגות איילת וענת את צאת אלבומן החדש בסיבוב הופעות בישראל. כמוזיקאיות ג׳אז ששיתפו פעולה עם גדולי המוזיקאים כמו המתופף פול מושן והמלחין ג׳ון זורן, השתיים מתקשרות זו עם זו בשפת האילתור ובונות יחד עולם צלילי עשיר. באלבום שזורים קטעי פסנתר סולו לצד יצירה לקול עם אפקטים. טקסטים של ביאליק, פניה ברגשטיין וסמיח אל קאסם, לצד שיר בלדינו וערבית וכן שיר המבוסס על "תפילת שמע" על המיטה.

העבודה בדואו היא אינטימית וחשופה. ניתן לשמוע את רגלה של ענת מתרוממת מן הפדל, ואת נשימתה של איילת בין משפט למשפט. זו עשיה המשולה לעבודת אמן אשר נגיעות מכחולו מורגשות והופכות לחלק מן העולם האסתטי של היצירה. על כן, בחרו איילת וענת להזמין  כשותפים ליצירה את המאייר הניו-יורקי דיויד סומאן (אשר ספריו מופיעים דרך קבע ב Best Seller List של ה NYTimes) ואת האנימטורית הויאטנמית נאט טרואונג (אשר עובדת בטכניקות אנימציה קלאסיות), ליצור את העולם הויזואלי של האלבום, יחד עם המעצב הגראפי דן לוי. עבודותיו של סומאן בצבעי מים עדינים ילוו את האלבום אשר יצא בפורמאט דיגיטלי בבנדקמפ. בכדי לתת מקום של כבוד לאיורים המיוחדים, איילת וענת מוציאות מהדורה מוגבלת מאד (250 עותקים בלבד, ממוספרים) של דיסקים מודפסים, בעטיפה מנייר ממוחזר. המהדורה המוגבלת לא תמכר בחנויות, אלא רק בהופעות עצמן וישירות מן המוזיקאיות.

במהלך חודש נובמבר יקיימו גוטליב ופורט סיבוב הופעות בישראל לרגל השקת האלבום.

המופע הראשון:

17.11.17 בבית היוצר של אקו"ם בנמל תל אביב.


על היוצרות ענת פורט ואיילת רוז גוטליב

איילת וענת יוצרות יחד מאז שהכירו בניו יורק בשנת 2004. הן שיתפו פעולה באלבומיה של איילת ״מים רבים״ (Tzadik Records) ו “Upto Here | From Here” (בו מנגן גם החצוצרן אבישי כהן) ובצדי דרכים (בו מתארח אלון אולארצ׳יק). הן מופיעות יחד ברחבי העולם, מהמשכן לאמנויות הבמה בת״א, דרך פסטיבלים, סדרות ג׳אז וסדנאות אמן באירופה, ארה״ב וקנדה. ענת היא המוזיקאית הישראלית הראשונה שהוחתמה בחברת התקליטים היוקרתית ECM. איילת עובדת מזה שנים עם המלחין הניו-יורקי ג׳ון זורן בין היתר כחברה בהרכב הווקאלי Mycale איתi הקליטה שני אלבומים לסדרת התקליטים הקאלטית ״Masada”.

הצטרפו אלינו לשעה של פסנתר, קול, אילתור וחלומות פז,

יום שישי אחה״צ בנמל ת״א!

 

* למציגים תעודת גימלאי או תעודת סטודנט ביום המופע מחיר כרטיס 50 ש"ח.

* ילדים מתחת לגיל 13 כניסה חינם. 

 

פתיחת דלתות 14:30

תחילת מופע 15:00

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן