יואב לפיד במופע משותף

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

יואב לפיד

 

יואב לפיד, גיטריסט מוערך, זמר ומעבד מוסיקאלי יצר שילוב ייחודי בין הרוק לבין השפעות של מוסיקה אוריינטלית מאסיה, צרפת וצפון אפריקה.
בקולו העוטף והעמוק, נוכחותו הבימתית ונגינתו הסוחפת, הוא פורט על מיתרי הנשמה של מאזיניו… יואב שר בשפות צרפתית, עברית ואנגלית. הוא משלב רפרטואר רחב ומגוון הן של שירים מקוריים שלו והן קלאסיקות ישראליות וצרפתיות בעיבודים מיוחדים.
לפיד (37), יליד ירושלים נולד בשכונת נחלאות לאמא צרפתייה ואבא ישראלי תל אביבי.
ביצירתו מתבטאת ומשתקפת רב התרבותיות אשר ספג בבית הוריו, מסעות שעשה ברחבי העולם בהם התגורר ויצר כגון צרפת ואנגליה, בשילוב עם חוויות אישיות עוצמתיות. בשיריו, יואב מלחין וכותב על נושאים מהותיים אשר כל אדם יכול למצוא בהן את זהותו האישית (אהבה, חיפוש עצמי, הכוח של הזמן ומחזור החיים…)
בימים אלו, יואב משיק את אלבום הבכורה שלו "נרקיס" שירים מקוריים בשיתוף פעולה עם מוסיקאים וכותבים מישראל, צרפת ואנגליה.
באלבום "נרקיס" משתתפים מוסיקאים מיוחדים ובעלי אופי רב מישראל, צרפת ואנגליה כגון המתופף האגדי ג'אן פול זימבריס, שמוליק דניאל, מרטין בארקר, ג'ונו האריסון, ויטלי פודולובסקי ועוד. את ההפקה האומנותית לאלבום הפיק המפיק הבריטי הבינלאומי "Ian Caple " אשר הפיק אלבומי זהב רבים וחשובים בצרפת ובאנגליה Alain Bashung, Jacques Higelin, Tindersticks, Yoko Ono) )
עד כה, לפיד הופיע ברחבי הארץ וכמו כן בצרפת ואנגליה.
אנו גאים להזמינכם לגלות את אומן מרגש זה, אשר יעביר אתכם מסע מוסיקאלי מעמיק בין רחובות ילדותו בירושלים, דרך צרפת ועד לאסיה ואפריקה הרחוקה….

 

23.8.2018
פתיחת דלתות 20:30
תחילת מופע 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=OfJxm9oNoDQ

https://www.youtube.com/watch?v=bN6DHN75su4

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן