אקורד – הרצאות מוזיקה מציגה: מרתון (לא רק) מוזיקה

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
אקורד - הרצאות מוזיקה מציגה: מרתון (לא רק)מוזיקה
עיצוב: אקורד

 

אקורד – הרצאות מוזיקה

מציגה: מרתון  (לא רק) מוזיקה

 

אריאל הורוביץ: דיוקן אמי

אריאל הורוביץ (יאללה ביי, רקפות בין הסלעים, רנה, עשרים אלף איש ועוד) – במופע יפהיפה, מיוחד לבתי ספר, בו הוא מבצע משיריו ומשירי אימו, נעמי שמר.   אריאל, בליווי הרכב נגנים וזמרת ליווי, מבצע את השירים האהובים בעיבודים מיוחדים למופע, כשברקע מצגת מושקעת!

למופע זה גרסה המתאימה גם לקהלים מגוונים, עם הרכב נגנים גדול ומרשים, ואף גרסה בליווי תזמורת שלמה.

 

שרון קנטור:   STRONGER THAN ME – עלייתה ונפילתה של איימי ויינהאוס

חייה ויצירתה הקצרים והסוערים של מי ששבתה במהירות את לב העולם ובאותה מהירות גם התרסקה. זמרת הג'אז שהפכה לכוכבת פופ, הילדה הטובה שהפכה לצרכנית סמים אובססיבית. נסקור את ההשפעות המגוונות על יצירתה, כיצד שיקפו והטרימו הבחירות הסגנוניות של ויינהאוס את גורלה.

 

יואב גינאי- לגעת ברוח

טעימה מהסדרה המופתית "לגעת ברוח" של יואב גינאי, בגרסה בימתית.

באירוע יארח יואב את הזמרת עדנה גורן במסע מוסיקלי אל חייה – "בין ברושים לג'אז" .

בתכנית ישוחחו עדנה ויואב על ילדותה בתל אביב של שנות החמישים, דודתה כוכבת תיאטרון "המטאטא" אסתר גמליאלית, חוויותיה כסולנית להקת חיל האויר, שירי ארץ ישראל ושיתוף הפעולה עם סשה ארגוב וקובי רכט, פסטיבלי הזמר ועד להיותה הגברת הראשונה של הג'אז הישראלי.

 

מרב סמן טוב

מרב סמן טוב, זמרת ויוצרת (יהודה פוליקר, מירי מסיקה ועוד) במופע אקוסטי מ-ע-ו-ל-ה.

בליווי ארבעה נגנים מהשורה הראשונה, כשיחד הם יוצרים מופע סוחף, ומלא בלהיטים פרי-עטה של מרב, כמו "אם תבוא", "איסתנא", "מלך" (מירי מסיקה), "יריות באוויר" ועוד.

הופעה עם קלילות וגם עומק, שמשאירים טעם של עוד.

 

ג'יל בן דוד –  ז'ורז' ברסאנס

השחקן ג’יל בן דוד מספר, בדרכו הכובשת, את סיפור חייו ויצירתו של הזמר והיוצר ז'ורז' ברסנס. הערב, שנכתב ע"י קובי מידן, מלווה בתמונות, קטעי וידאו – ובעיקר בשירים רבים של ברסנס, בביצועו של ג’יל בן דוד – בליווי הגיטריסט אלון מרקוס – ובלווית תרגומים שהכין קובי במיוחד לערב זה. בין השאר: "מרגו", "המטריה", "השם הרע", ועוד.

 

אלון עזיזי – וואלה , זה קלאסי?

צ'ייקובסקי בזהר ארגוב?  באך בביטלס?  על הקשר המסתורי בין מוזיקה קלאסית לפופ ורוק.

באמצעות השוואות קטעי וידאו מהעבר ומההווה, ובאמצעות מוזיקה לייב מגניבה ומפתיעה, אלון עזיזי, הבסיסט שהוא גם כאן ועכשיו, וגם אי אז בימים, מטייל איתנו בין הזמנים והיצירות, ובין קלאסיקה לכל מה שהוא מוזיקה היום.

 

יורם טהרלב:  איזו מדינה

במופע תוסס, שנון וקצבי, מסכם הפזמונאי 69 שנות מדינה בסיפורים מצחיקים ומרגשים על חברות ואהבה, על היסטוריה ופוליטיקה, ועל כל מה שקרה כאן בעשורים האחרונים.

הסיפורים מצטרפים לכדי פסיפס נהדר של החוויה הישראלית של כולנו.

כבר  30 שנה שיורם טהרלב מצחיק ומרגש עם סיפוריו ושיריו העוקצניים, המפתיעים והחכמים.

לטהרלב מצטרף הפסנתרן עופר כץ, שסוחף את הקהל בשירה.


טל גורדון ומאיר גולדברג- סדנת כתיבה

מפגש ראשון מסוגו, המשלב שירים אהובים, סיפורים מרתקים על המשוררים הגדולים שכתבו אותם וסדנת כתיבה בהשראתם – עם טל גורדון ומאיר גולדברג, מהמנוסים במדריכי סדנאות הכתיבה בישראל.

המופע מיועד גם לאנשים שלא שואפים לכתוב, אבל רוצים לשמוע על אמנות הכתיבה של ביאליק, טשרניחובסקי, רחל שפירא, אלתרמן, חלפי, גולדברג ודומיהם. בואו לשמוע ביצועים חדשים של טל גורדון לשירים שכולנו אוהבים במופע שמספק לקהל גם הנאה… וגם השראה.

 

דניאל דור במחווה לבוב דילן

מופע המחווה לבוב דילן הוא פרויקט של המוזיקאי דניאל דור, שחוזר על הבמה אל השורשים של השירים האהובים של דילן, בהגשה אינטימית ובפרשנות אישית. דניאל מבריק בביצועים אותנטיים ומעביר את הטקסטים המופלאים של הטרובדור האגדי ברגש ועוצמה.

 

פתיחת דלתות 9:30

תחילת מופע 10:00 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן