פסטיבל הגיטרה – DAY 3

יום: ד'
פתיחת דלתות: 15:30
01/12/2021
תחילת מופע: 16:00

פסטיבל תל אביב לגיטרה

בית היוצר נמל תל-אביב 29.11-1.12.2021

הגיטרה היא כלי בינלאומי. היא חוצה תרבויות, ומחוברת בנימיה לכל ז'אנר מוזיקאלי מסביב לעולם. החל מהעוד הערבי דרך הפיפה הסינית ועד לגיטרה החשמלית והפלמנקו הספרדי. הגיטרה חדרה לבלוז והג'אז, הטנגו, השורו הברזילאי והמוסיקה הקלאסית.

בעולם מתקיימים מאות פסטיבלים של גיטרה, אולם כיום אין בארץ פסטיבל אשר מאגד את העושר התרבותי הזה וחושף בפני הקהל את ה"וריאנטים" השונים והמרתקים של הגיטרה.

פסטיבל גיטרה יחשוף את הקהל למוסיקה עשירה, מעניינת, לפעמים אינה מוכרת,וינגיש מופעים מגוונים ואיכותיים. בנוסף למופעים שיועלו בפסטיבל, יתקיימו מגוון פעילויות לימודיות משלימות כגון: סדנאות, כיתות אומן, הרצאות ותערוכות ברחבי המתחם, כולן מוקדשות לגיטרה.

תוכנית אומנותית – DAY 3

 

אלון תמיר

אני מנגן 20 שנה, כמו רבים התחלתי כגנן רוק, בהמשך הרחבתי את אופקיי בג׳אז וניסיתי למתוח את היכולות שלי בכל מה שקשור באילתור ובהרמוניה על הגיטרה.

ניגנתי בלהקה שנקראת Project RnL שהצליחה מאוד באינטרנט ויצרה לעצמה קהל הדוק שגם הגיע לעשרות מההופעות שעשינו בארץ ובעולם, יצרנו שיתופי פעולה ג׳ורדן רודס (קלידן להקת Dream Theater) וג׳ק קונטה (נגן והמוח מאחורי ההרכב Pomplamouse), הופענו בחלק גדול מאירופה ובכמה מקומות בארה״ב, בהמשך יצא לי לנגן עם שוטי הנבואה, גבי שושן, שיר לוי, רוקוויל וכו׳.

כיום אני עובד כנגן שכיר בהקלטות וכמורה, בשנה וחצי האחרונות עבדתי בעיקר על אלבום הסולו שלי, ההופעה שאנגן בפסטיבל תורכב בעיקר מחומרים של האלבום המדובר יחד עם דברים שונים שקשורים לזמנים ופרויקטים שונים שלקחתי בהם חלק במהלך הקריירה שלי

אנדי ווטס מציג את יהודה עדר ואילן הלל
תמוז- קלפטון-דילן
מופע מרגש של מיטב הרוקנרול הישראלי, בריטניה וארה"ב. מתמוז ועד קלפטון, דילן, פיטר גרין, הנדריקס
ועוד.
סוף עונת התפוזים. פנס הרחוב. הולך בטל האלבום האחרון של גיטריסט הבינלאומי, אנדי ווטס, אלבום
SuperGroove האחרון היה 6 חודשים במצעדים בארה"ב והגיע למקום ה 6 -בארה"ב ובמקום ה 9-
בבריטניה. הופיע והקליט עם כמה מאמני הרוק בלוז הטובים בעולם. ג'ו לואיס ווקר. קני ניל. לאקי פיטרסון.
ריק אסטרין.
יהודה עדר הגיטריסט האגדי והמקורי של להקת תמוז הפיק את מיטב האלבומים בארץ ונשיא בית הספר
למוזיקה רימון.

אילן הלל בסיסט וזמר שהופיע עם כמה מאמני הבלוז רוק הטובים בארץ ובעולם. לאקי פיטרסון. ברנרד
אליסון. ג'ו לואיס ווקר.
קלידים והמונד: כפיר צעירי. ניגן עם טובי המוזיקאים בארץ
תופים: גלעד אריאל. מתופף בלוז ורוקנרול מוערך

כפיר אוחיון הוא תופעה. כגיטריסט ידוע ברחבי העולם יש לו כיום מעל לרבע מיליארד צפיות ומליון וחצי עוקבים ביוטיוב, 1.3 מליון עוקבים בפייסבוק, חצי מליון עוקבים באינסטגרם ומאות אלפי שיתופים, והוא עומד היום על כ-300,000 צפיות ביום. מה שמייחד את הסגנון של כפיר מנגנים אחרים – הוא מנגן קאברים של שירים ידועים, וכשהוא מנגן, הוא הופך את הגיטרה לזמר/ת. הוא מנגן את תפקיד השירה בגיטרה ברגישות ובמיומנות יוצאת דופן. צריך לשמוע כדי להבין… והנגינה הזאת נוגעת באנשים רבים, מרטיטה את הלב שלא נשאר אדיש. באינסטגרם עוקבים אחריו מוסיקאים וידוענים כמו: סלאש, שון מנדז, ניקי סיקס, ג’ייסון מומואה ועוד. כמו כן, הוציא עד היום 9 אלבומים בימים אלה כפיר מעלה מופע בו הוא מנגן ביצועים נבחרים מהלהיטים הגדולים ביותר שלו, שירים ידועים מאוד, בפרשנות הכה מיוחדת שלו. הישר מהמסך אל הבמה, פנים אל פנים בהופעה חיה, ומספק חוויה מוסיקלית עוצמתית וסוחפת, נגינה מעוררת התפעלות שנוגעת בלב ומיומנות מרשימה ביותר שלא תשכח

יום: ד'
פתיחת דלתות: 15:30
01/12/2021
תחילת מופע: 16:00
דילוג לתוכן