שירה אורן – מופע להקה

יום: ג'
פתיחת דלתות: 20:00
11/10/2022
תחילת מופע: 20:30
צילום: ראובן חיון

הזמרת שירה אורן –  במופע להקה 

לאחר 7 שנות עבודה שירה הוציאה לאור את אלבום הבכורה שלה: "פשוט לחיות" ויחד איתו מופע מרגש בהפקתו המוסיקלית של אלנתן שלום . הפקה מושקעת, אנרגטית , מקצועית ביותר . שירה על הבמה יחד עם 4 נגנים מוכשרים : מורן מייזלס- קלידים ומחשב, אלעד רבי – תופים, עמיחי ינקילביץ- גיטרה, ניצן עין הבר – כלי נשיפה. 

המופע מאוד אנרגטי, מרגש, שמח,  מופע שמדבר על החיים. שירה כותבת על המון נושאים שמדברים לכל אחד, יש לה שירים על : אהבה , פרידה, שירי תקווה וריפוי, ראיית האור בתוך המציאות הקיימת, שיר תרבות על שירת הבקשות של יהודי מרוקו, שיר על פיגועים שעברה ועוד.. 

במופע משולבים סיפורים מתוך החיים , שירים שכתבה והלחינה לבד וגם בשיתופי פעולה עם יוצרים נוספים : עמרי קסטן, תומר ממיה, אלנתן שלום ויניר מדמון. היא משלבת גם שירים מוכרים (הקשורים לסיפור חייה) בין לבין שיריה המקוריים באיזון מושלם. 

כמה מילים על חוויות החיים שעברה: 

שירה חוותה שישה פיגועים  מאז שהיתה ילדה , בכל פעם שעברה פיגוע הצליחה איכשהו להמשיך הלאה , להתאושש ולחיות עם הפחדים , הפיגוע השישי במספר שבר אותה, היא ניצלה ממנו בניסי ניסים והוא זה שגרם לה להפסיק לנסוע לעבודה בדרך שהייתה רגילה לנסוע בה שנים. לאחר טיפול ומלחמה בפחד אחרי שנה וחצי חזרה לנסוע באותה הדרך על מנת להגיע למקום עבודתה. 

במישור המשפחתי אחרי 18 שנות נשואין מורכבות , שירה נפרדה מבעלה במטרה להתחיל דרך חדשה, באורח ניסי לאחר שנה של פרידה החליטו השניים לחזור ולהקים מחדש את ביתם עם חמשת ילדהם.

הריפוי שעברה הגיע דרך המוסיקה – את החושך הפנימי הגדול, את הבדידות והאתגרים האירו המילים ומהכאב נוצרו שירים. שירים שיש בהם ריפוי, תקווה ואור גדול.

בהפקת האלבום השתתפו אמנים מהשורה הראשונה ביניהם- טל פורר, פטריק סבג, חמי רודנר, אלנתן שלום, אבי סינגולדה ועוד…

 

 
יום: ג'
פתיחת דלתות: 20:00
11/10/2022
תחילת מופע: 20:30
דילוג לתוכן