שלישיית גיא מינטוס מופע השקת אלבום!

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:

שלישיית גיא מינטוס מופע השקת אלבום!
 
שלישיית גיא מינטוס
Connecting the Dots
מופע השקת אלבום!

גיא מינטוס – פסנתר, שירה Guy Mintus
עומרי הדני – קונטרבאס Omri Hadani
יונתן רוזן – תופים Yonatan Rosen

“Sterling trio album providing a window into the mind of an artist of prodigious talent and boundless ambition."
Brian Zimerman, DownBeat Magazine

 
שלישיית גיא מינטוס משלבת חזון רב תרבותי יחד עם גישה ספונטנית במיוחד לנגינה קבוצתית. זייבקיקו יווני פוגש אקספרסיוניזם סטייל קולטריין המאוחר, מנגינות טורקיות-צועניות פוגשות את הבלוז האמריקאי, זוהר ארגוב, רפי קדישזון, מרקמים של מוזיקת פלמנקו ושלל יצירות מקוריות; כל אלו נפגשיםלכדי ״צליל מגוון בעל טווח דינמי רחב אשר מצליח להשאר מכלול מהודק, רגיש ובוגר״ (יוסי חרסונקסקי, YosMusic).
 
מנהיג ההרכב גיא הוא מעין אזרח של העולם. גיא גדל בבית מעורב ממוצא עיראקי, מרוקאי ופולני. הוא מבוסס בחמש השנים האחרונות בניו יורק בעוד שנמצא באורח קבע על הקווים; הופעותיו בשנה האחרונה לקחו אותו דרך ברזיל, הודו וטורקיה לערים רבות באירופה, קנדה וארה׳׳ב.
 
פרסיו של גיא מונים את ‘בחירת הקהל׳ בתחרות הסולו פסנתר של ה- Montreux Jazz Festival וגם שני פרסי “Herb Alpert Young Jazz Composer Award”מטעם ארגון ASCAP (המקבילה האמריקאית לאק׳׳ום). הוא קיבל הזמנות לכתוב יצירות ל׳תזמורת המלחינים האמריקאית׳, לתזמורתהסימפונית רשות השידור של ירושלים, תזמורת ירושלים מזרח ומערב (לשעבר האנדלוסית) ולתזמורת הקאמרית הישראלית. בנוסף, הוא חלק את הבמה עם אגדות כגון ג׳ון הנדריקס, טרילוק גורטו ותזמורת הג׳אז האפרו לטינית זוכת הגראמי.
 
ה׳בית שבין לבין׳ הוא שמו של אלבום הבכורה של השלישייה. האלבום הוצג כבחירת העורך של מגזין DownBeat היוקרתי ואף הוביל למופע סולד אאוט של השלישייה בלינקולן סנטר שבניו יורק. לאחר שהופיעו השנה בפריז, ברלין ובפסטיבל הג׳אז של מונטריאול השלישייה תשיק את אלבומה השני, Connecting the Dots תחת הלייבל הצרפתי Jazz Family.

 

25.12.18
פתיחת דלתות 20:30
תחילת מופע 21:00
*מספר המקומות מוגבל, נמליץ לרכוש כרטיסים בהקדם !
*מקומות הישיבה לא מסומנים.
 

 
 

 

 

 

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן