תפקידו של האדריכל כמוביל שינוי טכנולוגי וחברתי

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
תפקידו של האדריכל כמוביל שינוי טכנולוגי וחברתי
תפקידו של האדריכל כמוביל שינוי טכנולוגי וחברתי

פרופ' אדריכל דיטמר אברלה (אוסטריה)

משרד Baumschlager Eberle מייצג אדריכלות אשר מתאימה בראש ובראשונה לקיומם של צרכים ממשיים. פירוש הדבר עיצובם של מבנים אשר יוצרים סביבות אופטימליות למחיה כמו גם יצירתם של מקומות בעלי זהות. מעבר למתן מענה לדרישות אלה, מטרתו של המשרד היא ליצור אדריכלות כחלק מאמנות: אדריכלות אשר יוצרת חלל למיקומו התרבותי של המדיום ושל השאיפות האישיות באמצעות זיקוקם של ערכים פרקטיים למושגים אבסטרקטיים. חשיבותה של אדריכלות ייחודית זו היא בהסתכלות הביקורתית על קישורים אנושיים, הקשרים חברתיים ויצירתן של תשובות למימד הזמן. מציאתם של פתרונות לדרישות ההווה והעתיד הן הרעיון הבסיסי בעבודותיו של משרד Baumschlager Eberle.

פרופ' אדריכל דיטמר אברלה הוא שותף מייסד של משרד Baumschlager Eberle, מהמשרד המובילים והחדשניים בעולם כיום. הוא חבר כבוד של האגודה האמריקנית לאדריכלים, ושימש כמרצה באוניברסיטאות ברחבי העולם. משנות 1999 עומד בראש המרכז לדיור ולפיתוח עירוני בר-קיימא ב- ETH בציריך, שם שימש גם כדיקן בית-הספר לאדריכלות בין השנים 2003-2005.
www.baumschlager-eberle.com

ההרצאה נערכת בשיתוף בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, ומשרד אדריכלים ADMA // מורן עמיקם ועמוס דר.
ההרצאה באנגלית. לרישום יש לבקר באתר www.zearchitecture.com.

זהזהזה גלריה לאדריכלות, הפועלת משנת 2006, מהווה חלל יעודי לתערוכות ופעילויות בנושאי אדריכלות והסביבה הבנויה. הגלריה נמצאת בהאנגר 21 בנמל תל אביב. מהקמתה אירחה הגלריה עשרות תערוכות, הרצאות ומפגשים מאת אדריכלים ומעצבים מישראל ומחו"ל. לצד הגלריה פועלת חנות ספרים המתמחה בספרי אדריכלות.

שישי, 8 פברואר 2013,

תחילת הרצאה: 9:30

 

מחיר: 50 ש"ח במכירה מוקדמת, 30  ש"ח לסטודנטים, 75 ש"ח ביום ההרצאה.

לרכישת כרטיסים

יום:
פתיחת דלתות:
תחילת מופע:
דילוג לתוכן